Computer Eben Haezer School - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Tineke en Gerlinde Mul - WaarBenJij.nu Computer Eben Haezer School - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Tineke en Gerlinde Mul - WaarBenJij.nu

Computer Eben Haezer School

Door: Tineke en Gerlinde

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Gerlinde

03 April 2012 | Nederland, Barneveld

In de blogs van 16 februari en 6 maart hebben we geschreven over de Eben Haëzer School, een goede basisschool in Nkhoma. Op deze school was een grote wens voor een computer om het werk van de docenten te vergemakkelijken, financiële mogelijkheden waren hiervoor echter niet. Een vriend uit Nederland met een eigen bedrijf heeft de school hierin willen ondersteunen en heeft een computer, printer/scanner met bijbehoren geschonken. Fantastisch! Het koste hem enige tijd in meedenken en meezoeken naar de meest geschikte computer voor deze school, maar op onze laatste dag hebben we de apparatuur zien staan. Wat waren ze er blij mee! Namens de docenten en leerlingen: heel hartelijk bedankt!